مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 14:152021-10-30سياسي

استان بوشهر در عرصه فرهنگ و هنر مقاومت در سطح ملی پیشتاز باشد


نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان بوشهر باید در عرصه فرهنگ و هنر مقاومت در سطح ملی پیشتاز باشد.

- ، غلامحسین کرمی عصر شنبه در بازدید از حوزه هنری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار خوبی در عرصه فرهنگ و هنر مقاومت است و باید بیش از پیش به این حوزه توجه شود.

وی با تاکید بر لزوم تبدیل سوژه ها و مضامین انقلاب به محصولات هنری در استان افزود: نبرد رییس علی دلواری در برابر انگلیسی ها، حماسه شهید نادر مهدوی و اولین شهید مدافع حرم احمدی جوان ، همه سوژه های نابی هستند که باید برای معرفی آنها برنامه ریزی شود.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تشریح ظرفیت های شهرستان های حوزه دشتی و تنگستان در عرصه فرهنگ اضافه کرد: با توجه به پیشتازی دشتی و تنگستان در حوزه مقاومت می توان این استان را نمونه خوبی از فرهنگ مقاومت معرفی کرد.

کرمی ضمن تقدیر از حوزه هنری استان بوشهر به دلیل اقدامات در عرصه فرهنگ و هنر در سطح استان بیان کرد: باید به یک تعریف واحد از فرهنگ و هنر برسیم تا بتوانیم نقشه راه خوبی مشخص کنیم، بخشی از نارسایی فرهنگی از همین نبود نقشه راه نشأت می گیرد.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تعریف هنر از نگاه علامه محمدتقی جعفری اظهار داشت: از نگاه علامه جعفری آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر در عرصه فرهنگ و هنر مقاومت در سطح ملی پیشتاز باشد

استان بوشهر در عرصه فرهنگ و هنر مقاومت در سطح ملی پیشتاز باشد