مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 14:402021-10-30اقتصادي

کارخانه نوآوری کرمانشاه از مزایای مناطق آزاد برخوردار است


مدیرکارخانه نوآوری استان کرمانشاه با اشاره به مزایای بسیار فعالیت دراین کارخانه گفت: این کارخانه از مزایای مناطق آزاد برخوردار است و شرکت ها با استقرار در این کارخانه می توانند از معافیت های گمرکی، - "کارخانه نوآوری" کرمانشاه از مزایای "مناطق آزاد" برخوردار است ایسنا/کرمانشاه مدیرکارخانه نوآوری استان کرمانشاه با اشاره به مزایای بسیار فعالیت دراین کارخانه گفت: این کارخانه از مزایای مناطق آزاد برخوردار است و شرکت ها با استقرار در این کارخانه می توانند از معافیت های گمرکی، مالیاتی و بیمه ای استفاده کنند.

وحید نوری در نشست خبری امروز (8 آبان) با اشاره به شروع به کار کاخانه نوآوری استان از سال گذشته گفت: متولی اصلی کارخانه های نوآوری کشور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و با توجه به سیاست این معاونت در تمام استان ها بجز تهران قرار است یک کارخانه نوآوری راه اندازی شود.

وی افزود: در همین راستا در سال گذشته شرکت نیروی غرب به عنوان مجری در این زمینه معرفی شد و کارخانه نوآوری استان توسط این شرکت در کرمانشاه راه اندازی شد.

نوری گفت: کارخانه نوآوری مفهومی است که از سه سال پیش در کشور فراگیر شده و در این کارخانه بستر کار لازم برای اجزای اکوسیستم فناوری از جمله شتاب دهنده ها، مراکز نوآوری، نمایندگی شرکت ها و برنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نوآوری کرمانشاه از مزایای مناطق آزاد برخوردار است

کارخانه نوآوری کرمانشاه از مزایای مناطق آزاد برخوردار است