مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 14:452021-10-30اجتماعي

فنی و حرفه ای به دنبال ارائه مهارت های منجر به اشتغال است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: این سازمان به دنبال ارائه مهارت های منجر به اشتغال است و در این راستا گام بر می دارد.

- ، بهزاد غفاری بعد از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی خواهران طلاب که در محل حوزه علمیه کوثر برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی حوزه علمیه کوثر ویژه خواهران در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هدف نهایی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، توانمندسازی افراد از طریق ارائه آموزش های فنی و مهارتی است، تصریح کرد: این سازمان به دنبال ارائه مهارت های منجر به اشتغال است و در این راستا گام بر می دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز بیان کرد: مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی بر پایه سه رکن نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و مهارت آموزی طرح ریزی شده و افتتاح این مرکز در حوزه علمیه کوثر، گام مؤثری در ارتقای مهارت و توانمندسازی مهارتی خواهران طلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد منتج مسئول قرارگاه محرومیت زدایی استان البرز نیزز در این بازدید با قدردانی از همکاری های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بر اساس تفاهم نامه همکاری آموزشی با قرارگاه محرومیت زدایی در راستای توانمندسازی اقشار محروم استان اظهار کرد: امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فنی و حرفه ای به دنبال ارائه مهارت های منجر به اشتغال است

فنی و حرفه ای به دنبال ارائه مهارت های منجر به اشتغال است