مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 14:502021-10-30بين الملل

کشاورز زاده: ایران و چین دیدگاه مشترکی درباره ریشه کنی تروریسم در افغانستان دارند


سفیر کشورمان در چین در گفت وگو با گلوبال تایمز مواضع کشورمان را درباره حل وفصل موضوع افغانستان بیان کرده و اهمیت اجلاس همسایگان افغانستان+روسیه که اخیرا در تهران برگزار شد را تشریح کرد.

- سفیر کشورمان در چین در گفت وگو با گلوبال تایمز مواضع کشورمان را درباره حل وفصل موضوع افغانستان بیان کرده و اهمیت اجلاس همسایگان افغانستان+روسیه که اخیرا در تهران برگزار شد را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه گلوبال تایمز چین، محمد کشاورز زاده سفیر ایران در چین در گفت وگو با این روزنامه گفت: ایران و چین دیدگاه مشترکی درباره ریشه کن کردن تروریسم در افغانستان و اشاعه آن به کشورهای همسایه دارند، همچنین برای سیاستی عاری از مداخله در افغانستان و حفظ تمامیت ارضی این کشور ارزش قائلند.

کشاورز زاده اشاره کرد که ایران از به کارگیری طرح اقتصادی چین موسوم به یک جاده-یک کمبرند برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم در افغانستان حمایت می کند.

او از وعده چین برای میزبانی دور سوم نشست وزرای امور خارجه همسایگان افغانستان+روسیه تمجید کرده و افزود ایران کمک ها و حمایتش را در این زمینه به چین ارائه خواهد کرد.

سفیر کشورمان در چین در این باره گفت: ایران به سهم خود در این زمینه از چین حمایت خواهد کرد، این نشست، همکاری و تفاهم میان کشورهای همسایه افغانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورز زاده: ایران و چین دیدگاه مشترکی درباره ریشه کنی تروریسم در افغانستان دارند

کشاورز زاده: ایران و چین دیدگاه مشترکی درباره ریشه کنی تروریسم در افغانستان دارند