مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 14:552021-10-30ورزشي

بحران در فوتسال قم/فردوس همچنان می بازد


شکست تیم فوتسال فردوس قم در هفته هفتم بازی های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور موجب شد تا بحران در فردوس همچنان ادامه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در حالی که هنوز بازی های فصل 1400 لیگ برتر فوتسال به نیمه راه هم نرسیده، وضعیت تیم فردوس قم کاملا قرمز است و نماینده قم برای این که خود را از جمع گزینه های سقوط جدا کند ناامید به نظر می رسد، تیمی که حتی سرمربی خود را هم تغییر داد اما نتیجه نمی گیرد.

فردوس در هفته هفتم بازی های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن شهید حیدریان قم به مصاف تیم ناشناخته چیپس کامل مشهد رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد و تلاش زیاد بازیکنان این تیم برای فرار از این باخت به ویژه در نیمه دوم به جایی نرسید تا یک پله دیگر قمی ها شاهد سقوط فردوس به پایین جدول باشند.

شکست فردوس در بازی با چیپس کامل مشهد این تیم را در امتیاز 6 باقی نگه داشت اما از رده نهم به جایگاه دهم جدول فرستاد، جالب اینکه فاصله فردوس با تیم های یازدهم و دوازدهم فقط سه امتیاز است و نماینده قم از تیم رده سیزدهم چهار امتیاز بیشتر دارد، اگر چه تیم بی مهره شهروند ساری با یک امتیاز در پایین جدول ایستاده است.

برای آگاهی از وضعیت بحرانی فردوس قم در پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور کافی است نگاهی به جدول رده بندی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران در فوتسال قم/فردوس همچنان می بازد

بحران در فوتسال قم/فردوس همچنان می بازد