مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 15:052021-10-30سياسي

واکسن نزده ها در استان سمنان رصد شوند/ نقش رسانه ها در آگاهی بخشی


معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان گفت: تاکنون در استان مقوله آگاهی و اطلاع رسانی درباره واکسیناسیون بود اما از این به بعد باید وارد فاز شناسایی ورصد افرادی که واکسن نزده اند شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشند از سوی دیگر باید تاکید کرد که نباید به همین تبلیغات بسنده کرد بلکه باید از چهره ها، روحانیان، افراد شاخص در جامعه و… بخواهیم که مردم را در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون دعوت کنند.

سخنگوی ستاد کرونای استان سمنان با بیان اینکه درصدهای اعلام شده برای واکسیناسیون زیبنده مردم استان نیست، ابراز کرد: همه ما می دانیم که هر دارویی عوارضی داشته و یک شرایطی را دارد اما اگر بخواهیم اگر فایده را بسنجیم خواهیم دید که واکسیناسیون تا جد بسیار زیادی از مرگ و میر جلوگیری می کند لیکن باید به سمت اقناع سازی برویم که در این راه چهره های شاخص و علما و روحانیان نقش مهمی دارند.

خجسته پور با بیان اینکه تاکنون در استان مقوله آگاهی و اطلاع رسانی درباره واکسیناسیون بود اما از این به بعد باید وارد فاز شناسایی افرادی که واکسن نزده اند شویم، گفت: باید رؤسای ادارات در واقع زیرمجموعه های خودشان را پایش و کسانی که واکسن دریافت نکرده اند را یکی یکی اقناع کند و دلیل عدم دریافت واکسن را از آنها بخواهند اگر واقعاً نیاز به مشاوره دارند از علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن نزده ها در استان سمنان رصد شوند/ نقش رسانه ها در آگاهی بخشی

واکسن نزده ها در استان سمنان رصد شوند/ نقش رسانه ها در آگاهی بخشی