مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-30ورزشي

زادگاه شهید مرحمت بالازاده میزبان اولین یادواره چهل شهید 13 ساله استان اردبیل


یادواره چهل شهید 13 ساله استان اردبیل به میزبانی روستای چای شهرستان انگوت زادگاه شهید مرحمت بالازاده با حضور مسؤولان استانی و شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، یادواره چهل شهید 13 ساله استان اردبیل به میزبانی روستای چای شهرستان انگوت با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی، آحاد و اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان ورزشکار به همت گروه جهادی مکتب العباس(ع) اردبیل برگزار شد.

سردار غلام عسگر کریمیان، دبیر کل کنگره شهدای استان اردبیل در این یادواره اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدا برای شناساندن مرام و راه شهیدان و آرمان های انقلاب اسلامی است و همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند:گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه باید یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده نگه داریم.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با برپایی جنگ نظامی درصدد آسیب زدن به کشور برآمدند اما با شکست سخت مواجه شدند و پس از آن نیز وارد جنگ نرم شده اند تا از این طریق بتوانند به اهداف شوم خود دست یافته و فرهنگ و اعتقادات مردم را  مورد هدف خود قرار دهند که باید مردم در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زادگاه شهید مرحمت بالازاده میزبان اولین یادواره چهل شهید 13 ساله استان اردبیل

زادگاه شهید مرحمت بالازاده میزبان اولین یادواره چهل شهید 13 ساله استان اردبیل