مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 16:552021-10-30سياسي

2900 فرصت شغلی برای مددجویان استان بوشهر ایجاد شد


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال جاری بیش از دو هزار و 900 فرصت شغلی برای مددجویان استان بوشهر ایجاد شده است.

- ، محمد رضا میری عصر شنبه در نشست شورای اشتغال اظهار داشت: در راستای خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح ها و برنامه ها خوبی در این زمینه مد نظر داریم.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم کشور توسط کمیته امداد استان بوشهر در شاخص های اصلی از جمله اشتغال بیان کرد: پس از بررسی 21 شاخص اصلی حوزه اشتغال و خودکفایی، استان بوشهر رتبه سوم را کسب کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از ایجاد دو هزار و 961 فرصت شغلی در استان بوشهر طی شش ماهه نخست امسال خبر داد و اضافه کرد: این فرصت ها با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی و کاریابی برای مددجویان فراهم شده است.

وی یکی از برنامه ها و اولویت های اصلی کمیته امداد استان بوشهر را توانمندسازی خانواده های نیازمند دانست و خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت های بزرگ و برنامه مهم امداد بوشهر ایجاد اشتغال برای مددجویان است.

میری از ایجاد شش هزار و 58 فرصت شغلی در سال گذشته با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی و کاریابی خبر داد و افزود: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت را به صورت ویژه دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2900 فرصت شغلی برای مددجویان استان بوشهر ایجاد شد

2900 فرصت شغلی برای مددجویان استان بوشهر ایجاد شد