مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 17:352021-10-30پزشكي

سبزوارتنها شهر قرمز کرونایی در خراسان رضوی/ 160 بیمار کرونایی بستری شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان در آخرین رنگ بندی کرونایی، گفت: در حال حاضر 160 بیمار کرونایی در سبزوار بستری هستند.

- دکتر علیرضا مسلم در گفتگو با خبرنگار فارس در سبزوار با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان در آخرین رنگ بندی کرونایی که در نرم افزار ماسک اعلام شده است، افزود: در حال حاضر 160 بیمار کرونایی در سبزوار بستری هستند که تعداد 22 نفر در 24 ساعته گذشته بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار  بابیان اینکه بیمارستان واسعی سبزوار برای بستری و درمان بیماران کرونایی اختصاص یافته است، ابراز کرد: 20 نفر از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان حال را دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: 36 درصد افرادی که در مقابله با کرونا واکسیناسیون شدند، دو دُز واکسن را دریافت کرده اند.

وی با تأکید بر پرهیز از تجمعات و عدم شرکت در مجالس گروهی و عروسی ها و مجالس گروهی عزا، اضافه کرد: اگرچه با استقبال شهروندان میزان تزریق واکسیناسیون در این شهرستان به 85 درصد رسیده است، اما این روند طی هفته های اخیر کاهشی بوده است به طوری که واکسیناسیون 11 هزار نفر در هفته به 9 هزار نفر کاهش یافته است.

انتهای پیام/ 70042


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزوارتنها شهر قرمز کرونایی در خراسان رضوی/ 160 بیمار کرونایی بستری شدند

سبزوارتنها شهر قرمز کرونایی در خراسان رضوی/ 160 بیمار کرونایی بستری شدند