مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 17:452021-10-30بين الملل

لبنان خواستار میانجیگری آمریکا برای حل بحران رابطه با عربستان شد


وزیر کشور لبنان جزییات درخواست دولت لبنان برای میانجیگری از سوی آمریکا برای حل بحران در روابط با عربستان سعودی را فاش کرد و متعهد شد که کشورش به همه درخواست های ریاض در روز جمعه عمل کند.

- وزیر کشور لبنان جزییات درخواست دولت لبنان برای میانجیگری از سوی آمریکا برای حل بحران در روابط با عربستان سعودی را فاش کرد و متعهد شد که کشورش به همه درخواست های ریاض در روز جمعه عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسام المولوی در گفت وگو با برنامه المشهد اللبنانی که کامل آن به زودی از شبکه الحره پخش خواهد شد، گفت: دولت لبنان برای حل و فصل مشکلات بوجود آمده با عربستان سعودی و کشورهای حوزه خلیج فارس، از طرف آمریکایی درخواست میانجیگری کرد.

المولوی تصریح کرد: کاردار سفارت آمریکا در لبنان ضمن شرکت در نشست امروز کمیته وزارتی بررسی بحران لبنان با عربستان، به آنچه طرف لبنانی در چارچوب این میانجیگری از وی خواسته است، گوش فرا داد.

وزیر لبنانی فاش کرد که دولت لبنان در این نشست از طرف آمریکایی خواست تا با عربستان در همه زمینه های مربوط به مسائل باقی مانده و مطالبات سعودی گفت وگو کند .

وی در مورد احتمال استعفای دولت، این موضوع را منتفی دانست و گفت: نجیب میقاتی، نخست وزیر راه حل را استعفای دولت نمی داند، بلکه ادامه مسئولیت دولت را به دوش می کشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان خواستار میانجیگری آمریکا برای حل بحران رابطه با عربستان شد

لبنان خواستار میانجیگری آمریکا برای حل بحران رابطه با عربستان شد