مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 18:302021-10-30سياسي

هادی العامری خواستار محاکمه رییس و اعضای کمیسیون عالی انتخابات عراق شد


رییس ائتلاف فتح در بیانیه ای مشروح خواستار محاکمه رییس و اعضای کمیسیون عالی انتخابات عراق به دلیل تقلب و دستکاری در نتایج انتخابات شد.

- رییس ائتلاف فتح در بیانیه ای مشروح خواستار محاکمه رییس و اعضای کمیسیون عالی انتخابات عراق به دلیل تقلب و دستکاری در نتایج انتخابات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، هادی العامری رییس ائتلاف فتح با انتشار بیانیه ای تفصیلی درباره تخلفات در انتخابات و نقض مکرر بندهای گوناگون قانون انتخابات عراق، خواستار محاکمه رییس و اعضای کمیساریای عالی مستقل انتخابات شد.

او در این نامه که خطاب به رییس دادستانی عراق صادر شده، کمیساریای عالی مستقل انتخابات را به ارتکاب جرایم انتخاباتی علیه بسیاری از گروه های سیاسی و نامزدهای مستقل و نیز تقلب و دستکاری در آرا و نادیده گرفتن عامدانه مفاد قانون انتخابات متهم کرد.

العامری در این نامه به 22 مورد تخلف در انتخابات پرداخته که شامل عدم اعلام نتایج کامل و در نتیجه محروم شدن بسیاری از نامزدها از شکایت، عدم شفافیت در شمارش آرا و بسته شدن دست کم 10 درصد صندوق ها در زمانی بعد از ساعت قانونی که شائبه انداختن برگه های رأی به صورت سازمان دهی شده را تقویت می کند، دستکاری در نسبت واقعی مشارکت در انتخابات که می بایست به نسبت شهروندان واجد حق رأی دهی و نه دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی العامری خواستار محاکمه رییس و اعضای کمیسیون عالی انتخابات عراق شد

هادی العامری خواستار محاکمه رییس و اعضای کمیسیون عالی انتخابات عراق شد