مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 19:152021-10-30ورزشي

شاهد فوتبال اتوبوسی بودیم / باید یک تیم متحد باشیم


سرمربی تیم نفت آبادان از هواداران عذرخواهی کرد و تلنگری نیز به دروازه بانان زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خرمگاه شنبه شب در نشست خبری پس از باخت دو بر صفر تیمش مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز اظهار کرد: امروز تیم فجر فقط با یکی و نصفی موقعیت توانست موفق به گلزنی شود و ما با 6 موقعیت در نیمه اول و چهار موقعیت در نیمه دوم به گل دست نیافتیم.

وی ادامه داد: در روزی که دروازه بان تیم حریف حداقل 6 موقعیت از ما گرفته است، دو موقعیت برای آنها حاصل شده که تبدیل به گل شدند.

مربی تیم فوتبال صنعت آبادان توضیح داد: سرمربی تیم نفت آبادان پیغام داد؛ اول عذرخواهی می کند از هواداران و دوم توقع از دروازه بانان نفت که جفت آنها در تیم ملی بودند یکی در تیم ملی امید و یکی در نفت تهران شناخت کامل و کافی از آنها داشتیم و انتظار داشتیم که حداقل موقعیت ها و توپ ها را مهار می کردند.

خرمگاه با بیان اینکه در هر سه بازی شرایط و موقعیت خوبی داشتیم، توضیح داد: روی اشتباهات فردی و با کمترین موقعیت بیشترین گل را دریافت کردیم اما با بیشترین موقعیت نتوانستیم گل بزنیم.

وی افزود: سرمربی تیم نیز گفته که از بازیکنان توقع بیشتری داریم و اینجا صنعت نفت آبادان است و باید شرایط بهتری ایجاد کنیم اما قول می دهیم و مطمئن باشید شرایط این چنین نخواهد بود و بازیکنان ما بیشتر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد فوتبال اتوبوسی بودیم / باید یک تیم متحد باشیم

شاهد فوتبال اتوبوسی بودیم / باید یک تیم متحد باشیم