مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 19:552021-10-30بين الملل

اظهار نظر برجامی بایدن در اجلاس گروه 20


جو بایدن رییس جمهوری آمریکا که برای شرکت در اجلاس گروه 20 به ایتالیا سفر کرده است، درباره از سرگیری مذاکرات برجام در اظهار نظری کوتاه گفت که قرار است گفتگو ها از سر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، خبرنگار سی ان ان روز شنبه از ایتالیا گزارش داد بایدن در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا او می خواهد مذاکرات متوقف شده با ایران از سر گرفته شوند، گفت که قرار است گفتگو ها از سر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان ان، بایدن به سوالات دیگر خبرنگاران پاسخی نداد و مقامات این کشور ها به اتاق کنفرانس رفتند تا دیدار خود را آغاز کنند.

یک مقام ارشد آمریکایی پیش از این دیدار اعلام کرده بود این نشست یک پیام قاطع نخواهد داشت و برای رهبران کشور های شرکت کننده فرصتی است تا در مورد ایران موضع مشترکی اتخاذ کنند.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس، امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و جو بایدن رییس جمهور آمریکا هرکدام برای عکس در مقابل پرچم های کشور های خود ایستادند.

رییس جمهوری آمریکا همچنین در حاشیه اجلاس گروه 20 همچنین با کارکنان اورژانس، پزشکان و پرستاران عکس سلفی گرفت.

کشور های شرکت کننده در این اجلاس که در رم ایتالیا برگزار می شود مانند دوره های قبل در مراسم موسوم به عکس خانوادگی شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظر برجامی بایدن در اجلاس گروه 20

اظهار نظر برجامی بایدن در اجلاس گروه 20