مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 20:002021-10-30اجتماعي

درخواست محیط زیست خوزستان از شهرداری اهواز برای توجه به وضعیت پسماند


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: مدیریت پسماند شهر اهواز در مرحله جمع آوری تا مرحله دفع به دلیل عدم توجه، تا به حال با چالش هایی روبه رو بوده است و باید به مدیریت پسماند توجه شود.

- محمدجواد اشرفی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند خوزستان که امروز (8 آبان ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با گلایه مندی از حضور نیافتن شهردار اهواز در این کارگروه اظهار کرد: امیدواریم عدم حضور شهردار در جلسه نشان از کم توجهی وی نسبت به موضوع پسماند شهر اهواز نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی یکی از چالش های اساسی کنونی شهر اهواز را مدیریت پسماند دانست و افزود: چند روز پیش رییس سازمان بازرسی کل کشور از منطقه کریت کمپ بازدید و عنوان کرد که وضعیت بو و دود ناشی از سوزاندن سایت صفیره بسیار اسفناک است و بسیار جای سوال دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: امیدوار بودیم که شهردار جدید در این جلسه حضور پیدا کند و در خصوص برنامه های خود برای مدیریت پسماند شهر اهواز گزارشی ارائه دهد.

اشرفی بیان کرد: مدیریت پسماند شهر اهواز در مرحله جمع آوری تا مرحله دفع به دلیل عدم توجه، تا به حال با چالش هایی روبه رو بوده است و باید به مدیریت پسماند توجه شود.

وی با اشاره به اقدامات اخیر مدیریت پسماند گفت: اقدامات خوبی در زمینه مدیریت پسماند انجام شده اما این اقدامات تا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست محیط زیست خوزستان از شهرداری اهواز برای توجه به وضعیت پسماند

درخواست محیط زیست خوزستان از شهرداری اهواز برای توجه به وضعیت پسماند