مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 03:452021-10-31ورزشي

سرمایه سوزی به سبک فدراسیون تیراندازی


علی دادگر، سرپرست و کاندیدای فدراسیون تیراندازی مربیان با تجربه در ماده های تفنگ و تپانچه را کنار گذاشته است و این کار، شائبه چیدمان اعضای مجمع توسط او را مطرح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون تیراندازی این روزها درگیر برگزاری انتخابات است و به نظر می رسد که تمرکز کمتری روی تمرینات ورزشکاران و برنامه های تیم ملی وجود دارد.

از طرفی به دلیل پر رنگ شدن موضوع انتخابات و البته حضور علی دادگر کاندیدای پست ریاست فدراسیون به عنوان سرپرست، تغییرات زیادی در کادرهای فنی تیم های ملی تفنگ و تپانچه رخ داده است که ممکن است این تغییرات تیراندازی ایران را در بازی های آسیایی تحت الشعاع قرار دهد.

بعد از المپیک حدود دو ماه اردوهای تیم ملی تفنگ و تپانچه تعطیل شد که البته این اردوها از 24 مهر با تغییرات اساسی در کادر فنی مجددا استارت خورد.

مربیانی که در دوره حضور لازلو در کنار تیم ملی بودند و اکنون در غیاب مربی خارجی می توانستند به تیم کمک کنند، به نظر می رسد به دلیل پررنگ بودن موضوع انتخابات کنار گذاشته شده اند.

الهام هاشمی از مربیان باتجربه و بزرگ در این رشته است که تیم ملی تفنگ می توانست با او در المپیک صاحب نتایج بهتری شود اما تیم ملی تفنگ ایران به دلیل ایجاد حواشی که قبل از المپیک به دلیل عدم تمدید قرارداد هاشمی بوجود آمد، نتوانست در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه سوزی به سبک فدراسیون تیراندازی

سرمایه سوزی به سبک فدراسیون تیراندازی