مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 03:502021-10-31ورزشي

پول هایی که در جوی آب ریخته شد؛ لیست کامل خارجی های بی کیفیت فوتبال ایران


سرنوشت فوتبالیست های خارجی بعد از خروج از ایران نشان می دهد که چه کلاه بزرگی در این سال ها بر سر تیم های ایران رفته و چطور پول بیت المال به واسطه حضور دلال ها سودجو هدر رفته است.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ این روزها به دلیل وضعیت اقتصادی کشور، قیمت ارز و افت فاحش ریال نسبت به ارزهای رایج بین المللی خارج شدن ارز از کشور بابت دستمزد ورزشکاران و مربیان خارجی بسیار به مزاق مردم کشور تلخ می آید.

به ویژه استخدام بازیکنان با کیفیت پایین (و حتی در برخی موارد ضعیف) توسط مدیر/دلالان یا سایر کاسبان حضور بازیکن خارجی در تیم های داخلی، همواره سوهان روح دلسوزان فوتبال کشور بوده است.

رسانه های مختلف داخلی به اندازه کافی به این مطلب پرداخته اند و به احتمال زیاد این لیست بلند بالای خارجی بی کیفیت بارها در تلویزیون و رسانه های نوشتاری نقد و بررسی شده است.

البته با اتفاقاتی که در چند سال اخیر رخ داد، از شمار این خارجی های بی کیفیت در فوتبال ایران کاسته شد ولی هنوز هم وقتی نام بازیکن خارجی می آید، ترس و واهمه به جان هواداران می افتد که این بار چه بازیکن بی کیفیتی را روی دست فوتبال ایران می گذارند؟ با این حال تا قبل از وضع قانون ممنوعیت بازیکنان و مربیان خارجی، فوتبالیست های زیادی از سراسر دنیا به ایران می آمدند اما در این بین فقط تعداد معدودی از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول هایی که در جوی آب ریخته شد؛ لیست کامل خارجی های بی کیفیت فوتبال ایران

پول هایی که در جوی آب ریخته شد؛ لیست کامل خارجی های بی کیفیت فوتبال ایران