مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 04:152021-10-31پزشكي

رعایت 48 درصدی پروتکل ها ضدکرونا در تهران


فرمانده عملیات مقابله اب کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به وضعیت اثربخشی واکسیناسیون در کاهش ابتلا و مرگ ناشی از کرونا، گفت: طبق مطالعات تقریبا میزان افرادی که فاقد دریافت واکسن بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر علیرضا زالی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در تهران گفت: یکی از مهمترین شاخص هایی که همیشه مانند اکثر مراکز استان، در تهران هم نقش مهمی دارد، این است که یک ارتباط مستقیم و پیوسته ای بین کاهش میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی و شکل گیری امواج بیماری وجود دارد.

تقریبا در هر پنج موج قبلی کرونا در تهران، به اثبات رسیده شده که کاملا این مساله وجود دارد.

رعایت 48 درصدی پروتکل های بهداشتی در تهران وی افزود: گرچه در روزهای اخیر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تهران به میزان مختصری نسبت به هفته قبل افزایش را نشان می دهد، اما هنوز به حد مطلوبی که مورد نظر ما است، نرسیده است.

به طور عمومی در مجموعه ای که برای تهران پیش بینی کردند، میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی 48درصد است و در برخی مناطق در مطالعات میدانی حتی این رعایت تا 66 درصد هم افزایش نشان داده است.

ساده انگاری درباره کرونا خطرناک است وی ادامه داد: بنابراین مهمترین فاکتوری که اکنون باید به صورت توامان به عنوان یک استراتژی موثر که مطالعات جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 48 درصدی پروتکل ها ضدکرونا در تهران

رعایت 48 درصدی پروتکل ها ضدکرونا در تهران