مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 04:502021-10-31پزشكي

ارائه خدمات در شرقی ترین نقطه کشور


رییس بیمارستان رازی سراوان با بیان اینکه بخش مراقبت های ویژه کودکان (PICU) باعث تسهیل دسترسی هموطنان عزیر سراوانی به خدمات مراقبتی و همچنین کاهش میزان سفرهای درمانی به مرکز استان شده است گفت: - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس بیمارستان رازی سراوان با بیان اینکه بخش مراقبت های ویژه کودکان (PICU) باعث تسهیل دسترسی هموطنان عزیر سراوانی به خدمات مراقبتی و همچنین کاهش میزان سفرهای درمانی به مرکز استان شده است گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون به 283 نفر در این بخش خدمات درمانی ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر ابوالحسن صفدری، در شورای بهداشت این شهرستان افزود: بخش مراقبت های ویژه کودکان (PICU) با ظرفیت 6 تخت بستری مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات و منطبق با استانداردها می باشد و آماده پذیرش و ارائه خدمات به بیماران بدحال می باشد.

وی ادامه داد: کلیه بیمارانی که نیاز به خدمات ویژه درمانی دارند شامل بیماران ترومایی و مسمومیت ها و نارسایی قلبی و کلیوی و.

در بخش مراقبت های ویژه کودکان بستری می شوند، در این بخش 3 نفر متخصص بیهوشی و مراقبتهای ویژه و 9 نفر پرستار بخش ویژه مشغول ارائه خدمات می باشند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات در شرقی ترین نقطه کشور

ارائه خدمات در شرقی ترین نقطه کشور