مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 05:002021-10-31اقتصادي

8500 هکتار از اراضی 5 استان زیر کشت قراردادی کلزا رفت


تاکنون بالغ بر 8500 هکتار از اراضی زراعی پنج استان کشور زیر کشت قراردادی کلزا رفته است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل کشت و صنعت ماهیدشت گفت: تاکنون بالغ بر 8500 هکتار از اراضی زراعی پنج استان کشور زیر کشت قراردادی کلزا رفته است.

مهندس ابوالحسن خلیلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کشت قراردادی کلزا با کشاورزان پنج استان کشور از سوی کشت و صنعت ماهیدشت، اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 8500 هکتار از اراضی پنج استان کرمانشاه، کردستان، خوزستان، ایلام و مازندران زیر کشت قراردادی کلزا با کشت و صنعت ماهیدشت رفته است.

خلیلی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای توسعه کشت قرادادی کلزا گفت: هدف گذاری کرده ایم امسال کشت قرادادی کلزا را در این پنج استان به سطح 20 هزار هکتار برسانیم.

مدیرعامل کشت و صنعت ماهیدشت با بیان اینکه از سال گذشته کشت قراردادی دانه های روغنی توسط کشت و صنعت ماهیدشت کرمانشاه انجام گرفته، اضافه کرد: سال زراعی گذشته با کلزاکاران چهار استان کرمانشاه، کردستان، خوزستان و ایلام برای کشت قراردادی کلزا قرارداد بسته شد و 14 هزارهکتار از مزارع این چهار استان زیر کشت قراردادی کلزا رفت.

خلیلی تحویل نهاده ها شامل کودهای پایه و سرک، تضمین خرید محصول زارعین با حداقل نرخ خرید تضمینی ابلاغی دولت و بازدید چندمرحله ای از اراضی زارعین در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8500 هکتار از اراضی 5 استان زیر کشت قراردادی کلزا رفت

8500 هکتار از اراضی 5 استان زیر کشت قراردادی کلزا رفت