مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 05:052021-10-31سياسي

انتقاد از بی عدالتی در حق دشتستان/ شفافیت در شوراها نهادینه شود


نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی عدالتی در حق این شهرستان، گفت: مناطق محروم تر شهر برازجان به طور ویژه دیده شوند و مورد رسیدگی قرار گیرند.

- ، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر برازجان اظهار داشت: برای حل مسائل و مشکلات شهر برازجان آماده هستیم که با همراهی اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان شهرستان و استان پیگیری و تلاش کنیم.

وی مسئله آب را یکی از موضوعات مهم در شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری هایی را برای آب شیرین کن دشتستان داشته ایم و بر اساس وعده مدیران آبفا آب شیرین کن برازجان به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی بی عدالتی ها در حق شهرستان دشتستان، تصریح کرد: باید همه با هم تلاش کنیم تا این بی عدالتی ها جبران شود و اجازه ندهیم بی عدالتی ها در حق شهرستان ادامه یابد.

وی نهادینه شدن شفافیت در شوراها را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و ادامه داد: یکی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از فساد شفافیت است و همه باید مراقب باشیم که این آسیب سراغ هیچ یک از ما نیاید و راه حل آن اصلاح ساختارهای فسادزا است.

رضایی با بیان اینکه همه ما دارای اختیاراتی هستیم که با اعتماد مردم این مسئولیت و اختیارات را دریافت کرده ایم خاطرنشان کرد: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بی عدالتی در حق دشتستان/ شفافیت در شوراها نهادینه شود

انتقاد از بی عدالتی در حق دشتستان/ شفافیت در شوراها نهادینه شود