مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 05:402021-10-31ورزشي

از سرگیری میزبانی بین المللی تنیس روی میز یک سال به تاخیر افتاد


باوجود رایزنی های داخلی و خارجی، برگزاری مسابقات تنیس روی میز بین المللی جام فجر در سال جاری منتفی است و بدین ترتیب از سرگیری میزبانی های بین المللی این رشته یک سال دیگر به تاخیرخواهد افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون تنیس روی میز که طی 7 سال گذشته هیچ رویداد بین المللی را برگزار نکرده بود از ابتدای سال جاری به دنبال از سرگیری میزبانی های بین المللی بود و حتی در این زمینه نشست وبیناری را با حضور نماینده فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) برگزار کرد.

مبنای کار برگزاری رقابت های بین المللی جام فجر بود؛ رویدادی که در دوره ریاست شاهرخ شهنازی و محمد زارع پور به صورت متوالی برگزار شد اما قوانین جهانی و الزام به رعایت آنها که ناقض برخی تاکیدات داخلی بود به مرور باعث سلب امتیاز برگزاری این رقابت ها از ایران شد به طوری که از سال 93 که آخرین دوره جام فجر در تهران برگزار شد تا به امروز رویدادی با این عنوان و در کل هیچ رویداد بین المللی دیگری به میزبانی تنیس روی میز کشورمان برگزار نشده است.

طی هفت سال گذشته حتی امتیاز برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه هم به فدراسیون تنیس روی میز ایران داده نشد در حالی که این رقابت ها به عنوان رویداد گزینشی المپیک لندن در ایران برگزار شد که اتفاقا ندا شهسواری از حضور در آن صاحب س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری میزبانی بین المللی تنیس روی میز یک سال به تاخیر افتاد

از سرگیری میزبانی بین المللی تنیس روی میز یک سال به تاخیر افتاد