مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 05:402021-10-31بين الملل

وعده کانادا برای اهدای 73 میلیون دوز واکسن کرونا به کشورهای در حال توسعه


معاون نخست وزیر کانادا در نشست سران گروه 20 در رم متعهد شد که این کشور 73 میلیون دوز دیگر واکسن کرونا به کشورهای در حال توسعه اهدا می کند.

- معاون نخست وزیر کانادا در نشست سران گروه 20 در رم متعهد شد که این کشور 73 میلیون دوز دیگر واکسن کرونا به کشورهای در حال توسعه اهدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از CBCNEWS، کریستیا فریلند، معاون نخست وزیر کانادا روز شنبه گفت که کانادا میلیون ها دوز دیگر واکسن کرونا را به اقدام مشترک جهانی واکسیناسیون اهدا می کند، زیرا کشورهای ثروتمند در تلاش برای ارسال واکسن های بیشتر به کشورهای در حال توسعه برای کمک به کاهش تعداد بالای موارد ابتلا به کرونا هستند.

فریلند در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه اجلاس G20 در رم گفت که کانادا تعهد موجود خود را به کوواکس، (برنامه توزیع واکسن که توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) و سایر گروه ها هماهنگ شده است)، با حدود 73 میلیون دوز بیشتر، افزایش می دهد تا اطمینان حاصل کند که واکسن های کرونا به راحتی در سراسر جهان در دسترس هستند.

اطلاعیه روز شنبه علاوه بر 127 میلیون دوزی است که قبلاً توسط کانادا به کوواکس وعده داده شده بود.

از 73 میلیون دوز واکسن مورد تعهد کانادا در روز شنبه، کانادا بلافاصله 10 میلیون دوز مدرنا را به اتحاد اشتراک واکسن کمک خواهد کرد؛ محصولی که قبلاً به کانادا اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده کانادا برای اهدای 73 میلیون دوز واکسن کرونا به کشورهای در حال توسعه

وعده کانادا برای اهدای 73 میلیون دوز واکسن کرونا به کشورهای در حال توسعه