مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 05:502021-10-31اقتصادي

تداوم ناآرامی بازار کاغذ / علت تلاطم های اخیر قیمت کاغذ چیست؟


گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ شادی رضایی؛ کاغذ به عنوان شالوده و ماده اصلی بازار نشر همواره اهمیت خاصی برای اهالی این حوزه داشته و با توجه به جایگاه ریشه ای که در این حوزه دارد هرگونه نوسان در قیمت آن و ایجاد اشکال در دسترسی ناشرین به آن می تواند مشکلات .

- پارادوکس فرهنگی حوزه نشر یعنی در حالی شاهد افزایش قیمت 33 درصدی کاغذ هستیم که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وعده هایی در ارتباط با بسیج نیروهای دولتی برای رسیدن به خودکفایی در حوزه کاغذ داده است.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ شادی رضایی؛ کاغذ به عنوان شالوده و ماده اصلی بازار نشر همواره اهمیت خاصی برای اهالی این حوزه داشته و با توجه به جایگاه ریشه ای که در این حوزه دارد هرگونه نوسان در قیمت آن و ایجاد اشکال در دسترسی ناشرین به آن می تواند مشکلات عدیده دیگری من جمله عدم تعادل قیمت کتاب را به دنبال داشته باشد و قیمت تمام شده بیشتری را شامل حال خریدار و مخاطب کتاب کند.

در خلال انتصابات فرهنگی در روزهای آخر مهرِ سال جاری محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ، مسئولیت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد را به یاسر احمدوند سپرد؛ این سمت در وزارت ارشاد به عنوان قلب تپنده جریان نشر کشور است و دارای 41 بند اختیارات و سیاست گذاری هایی است که مستقیما یا غیر مستقیم بر وضعیت نشر کشور تاثیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم ناآرامی بازار کاغذ / علت تلاطم های اخیر قیمت کاغذ چیست؟

تداوم ناآرامی بازار کاغذ / علت تلاطم های اخیر قیمت کاغذ چیست؟