مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:002021-10-31سياسي

ردپای فرهنگ غربی در کاهش جمعیت/ اصلاح مباحث فرهنگی در کنار مشوق های فرزندآوری


مسئول امور زنان مرکز مطالعات راهبردی ستادکل نیروهای مسلح گفت: متاسفانه آفت فرهنگ غربی در بحث کاهش جمعیت در کشور ما بسیار موثر است و ما نیازمند فرهنگسازی در کنار مشوق های فرزندآوری هستیم.

- مینو اصلانی، مسئول امور زنان و خانواده مرکز مطالعات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص راه های ترغیب زوجین برای فرزندآوری و اصلاح فرهنگ سازی متناسب در این زمینه گفت: ابتدا ما باید ضرورت فرزندآوری و ابعاد مختلف آن را نه تنها در زمانی که یک زوج می خواهند تشکیل زندگی دهند نهادینه کنیم همچنین نیاز به یک فرهنگ سازی جهت اصلاح روند خلقت الهی داریم.

مسئول امور زنان و خانواده مرکز مطالعات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: تولد فرزند یک بعد فلسفی دارد که به فراموشی سپرده شده است در حال حاضر فرهنگ غرب اساساً بر مبانی فلسفه کار نمی کند؛ چراکه این مبانی عقلانیت را به وجود می آورد و آنها برای آزاد بودن و بی بند و بار بودن به پشتوانه فلسفی توجه نمی کنند.

وی اظهار کرد: بحث خوشی های ظاهری و راحتی های دروغین با نادیده گرفتن بعد فلسفی خلقت بروز پیدا می کنند لذا ابتدا اگر عمل به سند ملی آموزش و پرورش در مدارس انجام شود فلسفه بسیاری از اعمال و کارهایی را که باید انجام دهیم را طی فرآیند آموزش به فرزندان منتقل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای فرهنگ غربی در کاهش جمعیت/ اصلاح مباحث فرهنگی در کنار مشوق های فرزندآوری

ردپای فرهنگ غربی در کاهش جمعیت/ اصلاح مباحث فرهنگی در کنار مشوق های فرزندآوری