مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:002021-10-31اقتصادي

توسعه کشت گیاهان دارویی در جنوب کرمان؛ در راستای تغییر الگوی کشت


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: به منظور تغییر الگوی کشت و توسعه کشت گیاهان کم آب در سال جاری کشت 200 هکتار از گیاهان دارویی در منطقه دستور کار است.

- توسعه کشت گیاهان دارویی در جنوب کرمان؛ در راستای تغییر الگوی کشت ایسنا/کرمان مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: به منظور تغییر الگوی کشت و توسعه کشت گیاهان کم آب در سال جاری کشت 200 هکتار از گیاهان دارویی در منطقه دستور کار است.

امیر امیرشکاری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تغییر الگوی کشت در جنوب استان کرمان اظهار کرد: اختصاص رتبه اول تولید گیاهان دارویی در کشور به جنوب کرمان نشان دهنده وجود ظرفیت بالای تولید به دلیل تنوع اقلیمی منطقه است.

وی سیاست های معاونت باغبانی را به منظور تغییر الگوی کشت مورد تاکید قرار داد و افزود: در راستای توسعه کشت گیاهان کم آب بر در سال جاری، کشت 200 هکتار از گیاهان دارویی در دستور کار این مدیریت است.

امیرشکاری افزایش هزینه های بخش کشاورزی را یادآور شد و اظهار کرد: با توجه به افزایش هزینه های کاشت برای تولید این گیاهان و به دلیل اینکه قیمت فروش آنها متاثر از کیفیت محصول تولیدی و میزان ماده موثره در اندام های گیاه است لذا باید کشاورزان به منظور جلوگیری از کاهش قیمت حتما دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشت گیاهان دارویی در جنوب کرمان؛ در راستای تغییر الگوی کشت

توسعه کشت گیاهان دارویی در جنوب کرمان؛ در راستای تغییر الگوی کشت