مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-31سياسي

دستگیری عوامل برگزاری تورهای غیرمجاز در محلات


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات از متوقف کردن سفر یک تور غیرمجاز و دستگیری عوامل آن در شهرستان خبر داد.

- مهدی لعل بار با اعلام این خبر افزود: این تور غیرمجاز که بدون رعایت ضوابط و مقررات و مجوزهای قانونی اقدام به برگزاری تور به سراسر کشور می کرد شناسایی و از فعالیت آن جلوگیری و پرونده فرد متخلف به مراجع قانونی برای پیگیری ارسال شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات ادامه داد: پس از اعتراض و شکایت مسافران از نحوه برگزاری تور مشخص شد که تور غیر مجاز برگزار شده و بلافاصله پس از بازگشت تور، تعدادی از متخلفان بازداشت شدند.

لعل بار گفت: متاسفانه بسیاری از مردم با دیدن تبلیغات تورهای گردشگری با قیمت های ارزان، اطلاعات کافی در خصوص احتمال تخلف در این تورها را کسب نمی کنند.

او تصریح کرد: از تمام گردشگران درخواست داریم برای حفظ سلامت خود، تورهای گردشگری غیرمجاز را همراهی نکنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات با بیان اینکه عوامل برگزاری تورهای گردشگری مذکور فاقد پروانه فعالیت بودند و پس از شناسایی، به اداره اماکن و پلیس فتا معرفی شدند، اظهار کرد: این تورها اغلب از طریق فضاهای مجازی اقدام به تبلیغ و فعالیت می کنند و این تور تاکنون چند برنامه بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل برگزاری تورهای غیرمجاز در محلات

دستگیری عوامل برگزاری تورهای غیرمجاز در محلات