مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-31سياسي

اندیشه شهید فهمیده ها پای بیگانگان را از ایران قطع کرد


فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: اندیشه شهید فهمیده ها پای بیگانگان را از دخالت در امور کشورمان و دست درازی به منابع ملی کوتاه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامشاهی در مراسم تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز با بیان این که هرمز نگین هرمزگان است و شهدای هرمز مظهر اقتدار و ایمان ایران اسلامی هستند، افزود: هر سه دانش آموزی که در سنین پایین از همین جزیره به رزمندگان نامه نوشتند و آنان را بواسطه دفاع از میهن مورد حمایت و تجلیل قرار دادند، هر سه در میدان نبرد با دشمن بعثی در سال های بعد هر سه شهید شدند و این نشانه پویایی مکتب امام خمینی (ره) است.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا و مکتب شهید فهمیده ها، این مسیر اقتدار در آبهای خلیج فارس و در کنار تنگه هرمز جزیره هرمز را می بینید که در مدخل ورودی تنگه هرمز آنچنان اقتداری در این خطه توسط فرزندان ملت ایران و رهبری بوجود آمده که استعمار پیر وقتی می خواست که منافع ملت ایران را مورد دست اندازی قرار دهد و کشتی متخلف آنان قصد داشت تا با تصور حمایت از سوی ناوگان آمریکایی و انگلیسی از خلیج فارس بگریزد به دست فرزندان ملت ایران توقیف شد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه ادامه داد: ما این کشتی متخلف انگلیسی را در کنار پیشرفته ترین رزم ناوهای آنان توقیف کردیم و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه شهید فهمیده ها پای بیگانگان را از ایران قطع کرد

اندیشه شهید فهمیده ها پای بیگانگان را از ایران قطع کرد