مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-31فرهنگي

چهاردهمین یادمان قیصر امین پور برگزا شد


آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» یادمان شاعر برجسته و معاصر کشور دکتر قیصر امین پور شنبه (هشتم آبان 1400) در شهرستان گتوند برگزار شد.

- ایسنا/خوزستان آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان شاعر برجسته و معاصر کشور دکتر قیصر امین پور شنبه (هشتم آبان 1400) در شهرستان گتوند برگزار شد.

محمدجوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر قیصر امین پور با اشاره به ظرفیت های شهرستان گتوند در شعر گفت: با توجه به شناختی که از شاعران شهرستان گتوند دارم، این منطقه می تواند قیصرهای دیگری داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، وی به جایگاه شعر در حوزه مبانی دینی اشاره کرد و افزود: شعر در ادبیات دینی و در حوزه مبانی دینی فراتر از حتی مبانی اسلامی است و جایگاه ویژه ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: شعر در اسلام و به ویژه مذهب تشیع جایگاه ویژه ای پیدا کرد به علت اینکه ائمه اطهار (ع) سراینده شعر بودند و از امیر المومنین (ع)، فاطمه زهرا (س) و دیگر ائمه اطهار (ع) اشعار زیادی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین یادمان قیصر امین پور برگزا شد

چهاردهمین یادمان قیصر امین پور برگزا شد