مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-31اقتصادي

هشدار استاندارد فارس در استفاده از بخاری های گاز سوز


مدیرکل استاندارد فارس نسبت به اشاره به آغاز فصل سرما در خصوص لزوم استفاده از بخاری های استاندارد هشدار داد و گفت: استفاده نادرست از وسایل گاز سوز بویژه بخاری گازی هر چند دارای نشان استاندارد باشد، - خطرات جدی برای شهروندان به دنبال دارد.

  مرتضی رهنما دوشنبه 8 آبان در جمع خبرنگاران بیان کرد: براساس گزارش های ارسالی، استفاده نا مناسب از وسایل گازسوز بویژه بخاری های گازی همزمان با شروع فصل سرما متاسفانه خطرات جبران ناپذیری برای شهروندان بوجود آورده است.

او با بیان اینکه وسایل گازسوز از جمله بخاری های گازی مشمول استاندارد اجباری است، افزود: نصب نامناسب بخاری های گازی و استفاده از مسیرهای طولانی افقی دود کش و استفاده از زانوهای اضافی و همچنین عدم کنترل مسیر خروج گازهای منو اکسید کربن ودر برخی موارد معیوب بودن وسایل گازسوز باعث خطرات جبران ناپذیر می شود که م یتوان با رعایت نکات ایمنی از بروز این خطرات جلوگیری بعمل آورد.

مدیرکل استاندارد فارس به مردم توصیه کرد قبل از استفاده از وسایل گاز سوزدارای نشان استاندارد به وجود و سالم بودن تجهیزات ایمنی در بخاریهای گازی از جمله ترموکوپل، سنسور حرارتی حساس به اکسیژن ods و گاونر ( وسیله تنظیم فشار گاز ) اطمینان حاصل و در صورت وجود مشکل به تعمیر کار مجاز مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار استاندارد فارس در استفاده از بخاری های گاز سوز

هشدار استاندارد فارس در استفاده از بخاری های گاز سوز