مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-31سياسي

ادارات ایلام در برگزاری کنگره عظیم شهدا پای کار باشند


همه ادارات و دستگاه های اجرایی استان ایلام در برگزاری باشکوه کنگره عظیم شهدا باید پای کار باشند.

- ، احمد کرمی صبح یکشنبه در جلسه کنگره سه هزار شهید ایلام که با حضور سردار شهید شاکرمی و دیگر اعضا برگزار شد، با بیان اینکه بر گزاری این کنگره عظیم یک اقدام و حرکت فرهنگی بزرگ در سطح استان است، اظهار کرد: بعد از مراسم عظیم اربعین حسینی فاخرترین اقدام در راستای گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت برگزار کنگره عظیم سرداران و 3 هزار شهید در استان ایلام است.

وی با اشاره به رشادت های بی نظیر مردم استان در دوران دفاع مقدس که با تقدیم سه هزار شهید و 12 هزار جانباز جانانه از اسلام و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، عنوان کرد: بر گزاری با شکوه این کنگره علاوه بر گرامیداشت و تجدید پیمان با آرمان های والای شهدا یک اقدام بسیار ارزشمند فرهنگی است که همه دستگاه های اجرایی باید با تمام توان در راستای برگزاری باشکوه آن اهتمام جدی داشته باشند.

در این نشست سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان نیز گزارشی از اقدامات انجام گرفته در بخش های مختلف برای برگزاری کنگره ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد شهرداری ایلام برای اجرای المان میدان دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت هنرمندان و طراحان استان از طریق فراخوان عمومی نسبت به دریافت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات ایلام در برگزاری کنگره عظیم شهدا پای کار باشند

ادارات ایلام در برگزاری کنگره عظیم شهدا پای کار باشند