مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:402021-10-31اقتصادي

سنجش آمادگی مراکز حساس شیراز و فارس در مواقع قطع برق


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: دهمین رزمایش کنترل آماده به کاری مولدهای برق موجود در مراکز حساس و حیاتی محدوده این شرکت در سطح استان فارس اجرا شد.

- محمدرضا منصوری صبا یکشنبه 9 آبان به خبرنگاران گفت: این رزمایش همزمان با هفته پدافند غیر عامل، با عنوان آماده به کاری دستگاه های مولد برق اضطراری ، در سطح 10 شهرستان تحت پوشش، شرکت توزیع نیروی برق شیراز و با هدف سنجش سطح آمادگی مراکز حیاتی وحساس در زمان وقوع حوادث منجر به قطع برق، اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش، برق چندین مرکز حساس بدون اعلام قبلی قطع شد، گفت: بررسی میزان آمادگی این مراکز نشان داد که، اکثر آنها دارای آمادگی لازم برای زمان مواجهه با شرایط بحرانی بوده و بخشی نیز نیازمند ارتقا سطح این آمادگی هستند.

منصوری صبا اضافه کرد: براساس دستورالعمل های پدافند غیرعامل، تمام مراکز حیاتی،حساس، مهم و ضروری در نقاط مختلف شهری و روستایی باید مجهز به دستگاه های مولد برق خود تامین متناسب با نیاز مرکز هستند و یکی از اهداف در اجرای این رزمایش ها، بررسی وضعیت موجود چنین مراکزی و مقایسه آن با وضعیت مطلوب است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: علاوه بر مجهز بودن این مراکز به دستگاه های مولد برق اضطراری، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش آمادگی مراکز حساس شیراز و فارس در مواقع قطع برق

سنجش آمادگی مراکز حساس شیراز و فارس در مواقع قطع برق