مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-31فرهنگي

بررسی مجدد فیلم های توقیف شده سینمایی


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح جزییاتی از شیوه رفع توقیف فیلم های سینمایی، برگزاری جشنواره فیلم فجر، تغییرات مدیران استانی و حل مشکل معیشتی و بیمه خبرنگاران پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه ای برای رفع توقیف فیلم های سینمایی دارید؟ ، اظهار داشت: در حوزه سینمایی بنا این است حداکثر همراهی با اصحاب سینما داشته باشیم و در این راستا تلاش می کنیم.

وی افزود: از همکارانم خواسته ام که با دقت فیلم های سینمایی توقیف شده را بررسی کنند که خدای ناخواسته حقی از کسی ضایع نشود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سؤال دیگر که امسال جشنواره فیلم فجر چگونه برگزار می شود؟ ، گفت: دبیر جشنواره که یک استاد دانشگاه و فرد برجسته در حوزه سینما بوده، به تازگی منصوب شده و شروع به کار کرده است و جشنواره متفاوت تر از سالیان گذشته برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: دستور داده ام که تیم و گروه های مختلفی که در جشنواره فجر مشارکت داشته اند، با دقت کارهایشان را انجام دهند چراکه جشنواره متعلق به همه جامعه هنری و سینمایی است و تمام تلاشمان برگزاری بهتر و باشکوه تر از سالیان گذشته خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مجدد فیلم های توقیف شده سینمایی

بررسی مجدد فیلم های توقیف شده سینمایی