مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-31ورزشي

نقش محوری مساجد در رویکرد جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با تاکید بر اینکه رویکرد سازمان در سال آینده محله محوری و سپردن کارهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به عهده مردم محل است، - ایسنا/یزد سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با تاکید بر اینکه رویکرد سازمان در سال آینده محله محوری و سپردن کارهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به عهده مردم محل است، نقش مساجد را در این رویکرد، محوری دانست و گفت: در این راستا طرح طراوت می تواند شتاب دهنده موضوع محله محوری و استفاده از ظرفیت مساجد در این حوزه باشد.

حجت الاسلام مجتبی صداقت در دیدار با حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با بیان این که مسجد نهادی خدادادی است، افزود: اگر کودکان و نوجوانان از سنین پایین با مساجد انس پیدا کنند، می تواند تربیت و رشد متعالی داشته و همچنین با آموزش مهارت های سازنده، در آینده سودمند باشند.

وی با بیان محله محوری به عنوان اولویت اساسی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در برنامه های اجرایی خود در سال آینده است، گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک و همت مساجد این هدف را به بهترین شکل به نتیجه برسانیم.

معاون شهردار افزود: در طرح تفضیلی شهرداری، تعداد 40 محله به عنوان محلات محوری انتخاب شده اند که بر این اساس فعالیت های فرهنگی و هنری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش محوری مساجد در رویکرد جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد

نقش محوری مساجد در رویکرد جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد