مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-31اجتماعي

شهردار تهران برای وضعیت تکدی گری در پایتخت چاره اندیشی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت متکدیان در شهر تهران گفت: - رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست در قالب کمیته ای برای وضعیت متکدیان تهران چاره اندیشی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت متکدیان در شهر تهران گفت: یکی از آسیب های جدی اجتماعی شهر تهران حضور متکدیان در سطح شهر و جامعه می باشد که تقریباً به یک معضل جدی اجتماعی تبدیل شده که می تواند آسیب های جدی روانی و بهداشتی بر روی شهروندان داشته باشد.

وی با بیان اینکه متکدیان یکی از دغدغه های کمیته سلامت است گفت: مسئله تکدی گری یک پدیده جهانی است که در کشور های در حال توسعه بارزتر است، اما تعدادی از کشور های پیشرفته تا حد مناسبی، توانسته اند آن را مدیریت و بهبود دهند.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه در کل گدایی محصول نابسامانی اجتماعی است گفت: بنده تکدی گری را دارای 5 شاخصه می دانم که در وهله اول از مسئولیت اجتماعی معاف هستند و در مرتبه دوم به خاطر نیازمندی مورد سرزنش قرار نمیگیرند و همچنین انتظار دارند دیگران به ان ها کمک کنند و در تولید اجتماعی مشارکت نمیکنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران برای وضعیت تکدی گری در پایتخت چاره اندیشی کند

شهردار تهران برای وضعیت تکدی گری در پایتخت چاره اندیشی کند