مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-31سياسي

حضور نماینده ایران در مراسم جایزه برترین بانوی کارآفرین آسیا و اقیانویسه


نایب رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و گرجستان از حضور نماینده ایران در مراسم جایزه برترین بانوی کارآفرین آسیا و اقیانوسیه خبرداد.

- مریم سلطانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری مراسم جایزه بانوان کارآفرین برتر کنفدراسیون های اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا - اقیانوسیه (2021)ACCI گفت:  این مراسم با هدف شناسایی بانوان کارآفرین برتر که در حوزه فعالیتشان و مسئولیت اجتماعی شرکت ها عملکرد شاخصی دارند برگزار می شود.

نایب رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و گرجستان با بیان اینکه این مراسم هر دو سال یک بار از سوی کنفدراسیون های اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه در حاشیه کنفرانس سالانه برگزار می شود، افزود:  امسال این مراسم در  تایپه پایتخت تایوان برگزار می شود.

  نماینده منتخب ایران برای حضور در  مراسم جایزه بانوان کارآفرین برتر کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه بیان داشت: اعضای اصلی کنفدراسیون یا همان اتاق های فدرال ، بانوان کارآفرین کشورشان را که رتبه ممتاز دارند را معرفی می کنند.

  وی با اشاره به معیارهای انتخاب کارآفرینان برتر، گفت: حضور فعال در بازار جهانی،  استقرار در یک سازمان انتفاعی ملی یا بین المللی،  حضور فعال در سازمان های غیرانتفاعی مرتبط با تجارت، برتر بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نماینده ایران در مراسم جایزه برترین بانوی کارآفرین آسیا و اقیانویسه

حضور نماینده ایران در مراسم جایزه برترین بانوی کارآفرین آسیا و اقیانویسه