مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 08:152021-10-31اقتصادي

نرخ شن و ماسه در یزد تثبیت شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: نرخ شن و ماسه در جلسه کارگروه تنظیم بازار یزد اعلام و تثبیت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا علمدار یزدی، صبح یکشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان یزد که به ریاست استاندار و دبیری سازمان صمت برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد مرکزی تنظیم بازار، تمامی نرخ گذاری های انجام شده در استان یزد باید به تصویب و تایید کارگروه تنظیم بازار در این استان برسد و این کارگروه در واقع تنها مرجع تعیین کننده قیمت هاست.

وی عنوان کرد: بر این اساس، تعیین و تثبیت نرخ شن و ماسه در یزد که از مصوبات جلسه قبل این کارگروه بود، دوباره مورد بررسی قرار گرفت.

علمدار یزدی ادامه داد: پس از جلسات متعدد و کارشناسی های انجام شده، نرخ هر تن شن و ماسه در یزد 87 هزار و 450 تومان تعیین شد و عرضه شن و ماسه بیشتر از این قیمت، تخلف محسوب می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تاکید کرد: در استان یزد، معاونت امور اقتصادی استانداری یزد و سازمان صمت استان، مرتبط با کار قیمت گذاری هستند و قیمت های تعیین شده پس از تصویب در کارگروه، تثبیت و اجرایی می شود.

گفتنی است؛ در ابتدای جلسات طبق روال و دستور جلسات تنظیم بازار یزد، مروری بر مصوبات جلسات قبل انجام و نحوه اجرا و نتیجه آن در جلسه گزارش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ شن و ماسه در یزد تثبیت شد

نرخ شن و ماسه در یزد تثبیت شد