مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-31سياسي

چه زمانی قرار است تورم و گرانی افسارگسیخته کالاها کنترل شود؟


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: چه زمانی قرار است تورم و گرانی افسارگسیخته کالاها و خدمات کنترل شود؟ چه زمانی دست دلالان و کاسبان و عوامل بی ثباتی بازار قطع می شود؟ - نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: چه زمانی قرار است تورم و گرانی افسارگسیخته کالاها و خدمات کنترل شود؟ چه زمانی دست دلالان و کاسبان و عوامل بی ثباتی بازار قطع می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن گرامی داشت روز 13 آبان و تشکر از رییس جمهور بابت سفرهای اخیر و حضور میدانی گفت: این حرکت انقلابی و جهادی یعنی راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی.

یعنی سرباز واقعی نظام و ولایت بودن.

این حرکت یعنی با مردم بودن و برای مردم بودن.

باید همه مسئولین و دولتمردان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اینگونه عمل کنند اما این اقدامات با عنایت به مشکلات و بی توجهی دولت های قبلی کافی نیست.

نماینده مردم ساری در مجلس تحصیل، اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان را از مهمترین مشکلات کشور دانست و گفت: باید در این زمینه ها برنامه ریزی جدی و اساسی صورت گیرد.

چه زمانی قرار است تورم و گرانی افسارگسیخته کالاها و خدمات کنترل شود؟ چه زمانی دست دلالان و کاسبان و عوامل بی ثباتی بازار قطع می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی قرار است تورم و گرانی افسارگسیخته کالاها کنترل شود؟

چه زمانی قرار است تورم و گرانی افسارگسیخته کالاها کنترل شود؟