مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-31اقتصادي

بدهی ها کمر بودجه شهرداری را شکسته است


رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پایان دوره چهارم مدیریت شهری شهرداری را با 15 هزار و نیم میلیارد تومان بدهی تحویل داد، گفت: بدهی هابه 73 هزار میلیارد تومان رسیده است.

- ، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در نوزدهمین جلسه شورا و پس از ارایه گزارش معاون مالی شهرداری تهران گفت: ما همه از جهش سرمایه گذاری در شهر تهران استقبال می کنیم چرا که میزان بدهی شهرداری تهران در حال حاضر بسیار زیاد است و همانگونه که از ابتدای ورود و حضور ما به مدیریت شهری مطرح شد بدهی شهرداری بالغ بر 65 هزار میلیارد تومان بود که بنا بر گزارش امروز 73 هزار میلیارد تومان بدهی شهرداری احصا شده است و ممکن است اضافه هم بشود.

البته بخش اعظمی از بدهی ها به بانک ها است و سالی 10 هزار میلیارد تومان تنها باید برای پرداخت سود بانک ها هزینه شود و این کمر بودجه شهرداری را می شکند.

چمران ادامه داد: ما وقتی در پایان دوره چهارم شهرداری را تحویل دادیم بر اساس حسابرسی رسمی که شده بود پانزده و نیم هزار میلیارد تومان بدهی داشتیم و این پرداخت نشده و سال به سال به آن اضافه شده تا امروز به بیش از 70 هزار میلیارد تومان رسیده و برای دوره جدید به ارث گذاشته شده است که این اداره دوره جدید را خیلی سخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی ها کمر بودجه شهرداری را شکسته است

بدهی ها کمر بودجه شهرداری را شکسته است