مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:202021-10-31سياسي

عملیات اجرایی فاز دوم طرح توسعه حرم امام حسین (ع) آغاز شد +عکس و فیلم


با پیشرفت فاز نخست طرح توسعه حرم امام حسین علیه السلام، عملیات اجرایی برای فراهم کردن زمینه به منظور احداث فاز دوم حرم حسینی به عنوان صحن امام حسن علیه السلام با تخریب اطراف حرم آغاز شد.

- آغاز تخریب اطراف حرم برای اجرای فاز دوم طرح توسعه حرم حسینی علاوه بر این، حدود 30 هزار مترمربع از صحن حضرت امام حسن علیه السلام برای امور فرهنگی و رفاهی است که در این طرح برای مراسم روز عاشورا و حضور میلیونی دسته عزاداری طوویریج هم برنامه ریزی شده تا فضا برای حضور میلیونی عزاداران حسینی در ظهر عاشورا مهیا شود.

مضیف حرم حسینی، مرکز امور مفقودان و ساختمان اداری از دیگر بخش های صحن امام حسن علیه السلام است.

البته زمین اصلی برای ساخت فاز دوم حرم حسینی 2 هکتار است که با توجه به نقشه طراحی شده برای اجرای این فاز، فضای ساخته شده در صحن امام حسن علیه السلام تا 10 هکتار می رسد.

حسین رضا مهدی، رییس بخش مهندسی آستان قدس حسینی با اشاره به اینکه هدف اصلی برای احداث فاز دوم طرح توسعه حرم امام حسین علیه السلام ایجاد فضایی مناسب برای حضور میلیونی زائران کربلا است، به خبرنگار فارس می گوید: فاز دوم طرح توسعه با عنوان صحن امام حسن علیه السلام از طریق زیرزمین به حرم سیدالشهدا علیه السلام و صحن حضرت زینب سلام الله علیه متصل خواهد شد و در نظر داریم که با افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی فاز دوم طرح توسعه حرم امام حسین (ع) آغاز شد +عکس و فیلم

عملیات اجرایی فاز دوم طرح توسعه حرم امام حسین (ع) آغاز شد +عکس و فیلم