مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:202021-10-31سياسي

انتقاد عضو شورای تهران از اعداد مختلف بدهی شهرداری تهران


عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه شهردار تهران اعلام کرده که 1200 حساب بانکی را در شهرداری بسته است، گفت: هیچ وقت شهرداری 1200 حساب فعال نداشته است.

- عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه شهردار تهران اعلام کرده که 1200 حساب بانکی را در شهرداری بسته است، گفت: هیچ وقت شهرداری 1200 حساب فعال نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی پس از استماع گزارش مالی شهرداری تهران با بیان اینکه ایجاد خزانه واحد کار خوبی است، گفت: زاکانی اعلام کرده که 1200 حساب بانکی را در شهرداری بسته است اما از همان زمان کارشناسان مالی با ما تماس می گیرند که این حساب ها کجا بوده که بسته شده است.

چرا که هیچ وقت شهرداری 1200 حساب فعال نداشته است.

وی با بیان اینکه از شورای شهر سوم بحث ایجاد خزانه واحد مطرح است اما برخی شرکت ها و سازمان ها درآمدهایشان را به خزانه نمی ریختند، گفت: اینکه بتوانیم این خزانه را واحد کنیم جای تقدیر دارد اما در شهرداری سیستم فاینانس وجود دارد و بهتر است که مبنا همین سیستم موجود باشد و اشکالات را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه زاکانی معتقد است که 80 هزار میلیارد تومان بدهی داریم و حالا شما عدد 72 هزار میلیارد تومان را مطرح می کنید، گفت: قرار بود سند تحویل و تحول بدهید تا رقم بدهی و مطالبات شفاف شود و حالا سردرگم شده ایم که رقم دقیق بدهی چقدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای تهران از اعداد مختلف بدهی شهرداری تهران

انتقاد عضو شورای تهران از اعداد مختلف بدهی شهرداری تهران