مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-31اجتماعي

پلیس راهور: جریمه شدگان تردد بین جاده ای دارای مجوز به فرمانداری ها مراجعه کنند


از رانندگان خودروهای دارای مجوز تردد و جریمه شده می خواهم تا اطمینان از حذف جریمه خود در سیستم پلیس راهور از برگه های مجوز خود نگهداری کنند.

- وی درمورد آخرین وضعیت تردد بین شهری برای شهرهای قرمز و نارنجی نیز گفت: براساس اعلام قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا، ممنوعیت تردد همچنان برای ورود و خروج از شهرهای قرمز و نارنجی باقی است و تغییر خاصی ایجاد نشده و خودروهای بدون مجوز تردد اعمال قانون شده و برای آنها جریمه صادر خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی در خصوص تمدید تاریخ وکالت های تعویض پلاک خودرو نیز گفت: با پیگیری های پلیس راهور ناجا و به منظور تسهیل خدمات نقل و انتقال و ارتقای رضایت مندی آحاد جامعه و با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا مقرر شد اعتبار کلیه وکالت نامه های نقل و انتقال در مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودروها برای مدت سه ماه(تا آخر آذر) تمدید شود.

وی با تاکید بر اینکه این تاریخ تمدید نخواهد شد، اظهار داشت: بدین ترتیب مدت وکالت آن دسته از هموطنانی که برای نقل و انتقال خودروهایشان در مراکز تعویض پلاک به واسطه تعطیلی و یا محدودیت های خدمات 50 درصدی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در وضعیت قرمز کرونایی در سال جاری منقضی شده تا پایان آذر ماه 1400 اعتبار خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راهور: جریمه شدگان تردد بین جاده ای دارای مجوز به فرمانداری ها مراجعه کنند

پلیس راهور: جریمه شدگان تردد بین جاده ای دارای مجوز به فرمانداری ها مراجعه کنند