مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-31اقتصادي

2460 هکتار از عرصه ملی آذربایجان غربی از متصرفان خلع ید شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون دو هزار و 462 هکتار از عرصه های ملی استان از متصرفان خلع ید شده است.

- ، هادی قاسمی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در زمینه خلع ید عرصه های ملی استان در 7 ماهه گذشته سال جاری یک هزار و 285 فقره پرونده تخلف تشکیل شده است، افزود: از این تعداد پرونده دو هزار و 462 هکتار عرصه ملی منابع طبیعی خلع ید شده است.

وی از تشکیل دو هزار و 832 فقره پرونده طی مدت زمان جاری در زمینه رفع تصرف عرصه های ملی در استان نیز خبر داد و گفت: در این زمینه نیز سه هزار و 90 هکتار از عرصه های منابع طبیعی استان رفع تصرف شده است.

چرای دام 2.

2 برابر بیشتر از ظرفیت منابع طبیعی آذربایجان غربی است مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان غربی با گلایه از چرای بی رویه دام ها در عرصه های منابع طبیعی استان افزود: بیش از هفت میلیون واحد دامی از مراتع و اراضی ملی استان استفاده می کنند که 2.

2 برابر ظرفیت این منابع طبیعی است در حالی که ظرفیت مراتع و اراضی ملی در استان برای چرای دام، حدود 3.

2 میلیون واحد دامی است.

وی با بیان اینکه همچنین 100 درصد مراتع آذربایجان غربی شناسنامه دار و دامداران دارای حق استفاده از آنها نیز مشخص شده اند، عنوان کرد: یکی از برنامه های مهم اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2460 هکتار از عرصه ملی آذربایجان غربی از متصرفان خلع ید شد

2460 هکتار از عرصه ملی آذربایجان غربی از متصرفان خلع ید شد