مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-31اجتماعي

توپ مشکل مسافران ایجرودی این بار در زمین شهرداری زنجان


نایب رییس شورای اسلامی شهر زرین آباد با اشاره به مشخص شدن محل استقرار پایانه مسافربری دراین منطقه گفت: مسافران ایجرودی این بار منتظر شهرداری زنجان هستند تا محل استقرار اتوبوس های مسافربری زرین آباد به زنجان و بالعکس را در منطقه خیام زنجان مشخص کند اما .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ طبق استناد به گزارشی با عنوان یک بام و دو هوا برای مسافران ایجرودی که  در این گزارش خبرنگار فارس از گلایه شهروندان ایجرودی در رابطه با  افزایش خود سرانه کرایه ها توسط رانندگان خودروهای مسیر زرین آباد به زنجان و بالعکس و نیز نبود پایانه مسافربری در این منطقه را در گزارش مذکور مورد بررسی قرار داده بود.

این گزارش که در 15 مهر ماه سال جاری بر روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت بعد از پیگیری های خبرنگار فارس محل استقرار پایانه مسافر بری در شهر زرین آباد مشخص شده است و شرکت خصوصی که در این منطقه قرار است فعالیت خود را آغاز کند مشکلی در این رابطه ندارد.

اما این در حالی است که شهروندان ایجرودی این بار از نبود پایانه مسافربری در شهر زنجان گله مند هستند چرا که به دلیل مشخص نبودن محل استقرار پایانه مسافربری در زنجان مسافران مجدد با خودروهای شخصی مسیر مذکور را طی می کنند که مجبور به پرداخت کرایه تا سقف 21 هزار تومان می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توپ مشکل مسافران ایجرودی این بار در زمین شهرداری زنجان

توپ مشکل مسافران ایجرودی این بار در زمین شهرداری زنجان