مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-31سياسي

چرا حضرت معصومه(س) جایگاهی ویژه در میان امام زادگان دارند؟


استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حضرت معصومه(س) کریمه اهل بیت(ع) هستند بدین معنا است که درخواست کنندگان از ایشان نتیجه می گیرند، گفت: عفاف و عبودیت، - چرا حضرت معصومه(س) جایگاهی ویژه در میان امام زادگان دارند؟ ایسنا/قم استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حضرت معصومه(س) کریمه اهل بیت(ع) هستند بدین معنا است که درخواست کنندگان از ایشان نتیجه می گیرند، گفت: عفاف و عبودیت، در کنار ویژگی های دیگر همچون محدثه بودن و داشتن زیارت ماثور از امام معصوم(ع)، به ایشان در میان امامزادگان جایگاهی ویژه بخشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ناصر رفیعی، کارشناس و خطیب مذهبی، به مناسبت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) در گفت وگویی عنوان کرد: مرحوم علامه شوشتری در قاموس الرجال می گوید: حضرت معصومه (ع) برترین فرزند موسی بن جعفر (ع) است؛ ایشان در کتاب خود سختگیر است اما این بانو را افضل فرزندان امام کاظم (ع) بعد از امام رضا (ع) معرفی می کند.

ایشان 7_8 ساله بودند که حضرت موسی بن جعفر (ع) به شهادت رسیدند و حدود 20 سال تحت تربیت امام رضا (ع) قرار داشتند یعنی از سال 179 هجری تا هجرت ثامن الائمه (ع) به ایران تحت تربیت و نظارت و نظر امام (ع) بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا حضرت معصومه(س) جایگاهی ویژه در میان امام زادگان دارند؟

چرا حضرت معصومه(س) جایگاهی ویژه در میان امام زادگان دارند؟