مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:552021-10-31سياسي

ملاقات مردمی رییس کل محاکم تهران در مجتمع قضایی شهید قدوسی


رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با حضور در مجتمع قضایی شهید قدوسی با مراجعان دیدار و گفت وگو کرد و به درخواست ها و مشکلات قضایی آنان پاسخ داد.

- رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با حضور در مجتمع قضایی شهید قدوسی با مراجعان دیدار و گفت وگو کرد و به درخواست ها و مشکلات قضایی آنان پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران همراه محمد ملایی معاون قضایی و اجرایی و فلاح مدیر دفترکل محاکم، در راستای برنامه های دیدار مردمی (میز خدمت) با حضور در مجتمع قضایی شهید قدوسی با مراجعان دیدار و گفت وگو کردند و به درخواست ها و مشکلات قضایی آنان پاسخ دادند.

جعفری در این دیدار گفت: بیشتر گلایه مراجعان، اطاله دادرسی است و در حل این معضل به ضرورت آموزش جهت افزایش اطلاعات حقوقی عموم جامعه، استفاده از راهکارهای پیشگیرانه جهت کاهش وارده و تلاش مضاعف دستگاه قضایی در رسیدگی ها اشاره کرد.

وی تشکیل کمیته های رفع اطاله دادرسی در ستاد محاکم و مجتمع های قضایی تهران و فعالیت جدی آنان را در این راستا ضروری دانست.

پس از اتمام ملاقات مردمی جلسه ای با حضور رییس کل محاکم تهران و قضات مجتمع قضایی شهید قدوسی تشکیل و در فضای کاملا صمیمی به مشکلات و سئوالات مطروحه پاسخ داده شد و مقرر شد پیشنهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات مردمی رییس کل محاکم تهران در مجتمع قضایی شهید قدوسی

ملاقات مردمی رییس کل محاکم تهران در مجتمع قضایی شهید قدوسی