مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:552021-10-31سياسي

گله مندی استاندار گیلان از راه اندازی 20 درصدی کارخانه صنایع ابریشم


استاندار گیلان با گله مندی از راه اندازی 20 درصدی کارخانه صنایع ابریشم گیلان گفت: بوروکراسی اداری مانع تولید در گیلان شده است لذا باید برای رونق تولی و به مسئله پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش توجه ویژه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، استاندار گیلان ظهر امروز از کارخانه صنایع ابریشم گیلان بازدید کرد.

اسدالله عباسی حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راه اندازی این کارخانه منجر به رشد اقتصادی در منطقه می شود، اظهار کرد: در سفر آیت الله رییسی به گیلان در زمان تصدی بر ریاست قوه قضاییه خواستار راه اندازی فوری این کارخانه شدند که این امر در حال تحقق است.

وی با گله مندی از راه اندازی 20 درصدی کارخانه صنایع ابریشم گیلان گفت: این واحد تولیدی دارای ظرفیت اشتغال زدایی بالقوه ای است که اگر به آن توجه شده و ظرفیت تولیدی آن از 20 به 80 درصد برسد بخش اعظمی از مشکلات اشتغالی گیلان برطرف می شود.

رییس ستاد کارگروه و رفع موانع تولید گیلان با تاکید بر لزوم بررسی موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان در گیلان افزود: بوروکراسی اداری مانع تولید در گیلان شده است لذا باید برای رونق تولی و به مسئله پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش توجه ویژه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله مندی استاندار گیلان از راه اندازی 20 درصدی کارخانه صنایع ابریشم

گله مندی استاندار گیلان از راه اندازی 20 درصدی کارخانه صنایع ابریشم