مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-31سياسي

انگ اجتماعی راه را برای گسترش خدمات روانپزشکی سخت کرده است


معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه مسئله انگ اجتماعی راه را برای گسترش ارائه خدمات در حوزه اختلالات روانپزشکی سخت کرده است، گفت: باید با اتخاذ راهبردهایی برای ارتقای آگاهی سلامت روان جامعه تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کمال حیدری در اختتامیه جشنواره بین المللی عکس سلامت روان که در مرکز همایش های رازی برگزار شد، گفت: این جشنواره عمق جدیدی به موضوع سلامت روان داده است.

بدون تردید یکی از مهم ترین اهداف توسعه در هزاره سوم، ارتقای سلامت جامعه است و در این میان ارتقای سواد سلامت روان یکی از ضروری ترین شاخص های رشد و پویایی جامعه است.

وی افزود: آموزش و ارتقای توانمندی های سلامت روان و ترویج سبک زندگی سالم، یکی از مهمترین ماموریت های حوزه سلامت روان است که بدون شک با برنامه ریزی محقق می شود.

از آنجایی که پیرامون موضوع سلامت روان هم سنگ سلامت جسم، آگاهی رسانی نشده است، مسئله انگ اجتماعی راه را برای گسترش ارائه خدمات در حوزه اختلالات روانپزشکی سخت کرده است و باید با اتخاذ راهبردهایی برای ارتقای آگاهی سلامت روان جامعه تلاش کنیم و حرکت هایی مشابه این جشنواره سطح تاثیرگذاری را افزایش می دهد.

وی افزود: گسترش یافتن این دغدغه در بستر جامعه و ارتقای موضوع سلامت روان، جامعه را برای پذیرش این اختلالات و کاستن انگ اجتماعی آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگ اجتماعی راه را برای گسترش خدمات روانپزشکی سخت کرده است

انگ اجتماعی راه را برای گسترش خدمات روانپزشکی سخت کرده است