مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:052021-10-31فرهنگي

آخرین خبرها از جشنواره تئاتر اصفهان


دبیر اجرایی سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان، با اعلام شروع مرحله بازبینی آثار راه یافته به این جشنواره، درباره جزییات برگزاری آن توضیحاتی را بیان کرد.

- احسان جانمی به ایسنا گفت: فراخوان سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان، شهریورماه سال جاری منتشر و تعداد 28 اثر از شهرهای مختلف استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد آثار ارسالی به ترتیب مربوط به شهرهای اصفهان، نجف آباد و کاشان بود و از شهرهای خمینی شهر، زرین شهر، گلپایگان و پیربکران نیز آثاری به دستمان رسید.

دبیر اجرایی سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: از بین آثار رسیده، تئاترهایی که واجد شرایط بودند به مرحله بازبینی راه یافتند و اکنون، بنده به همراه امیرهوشنگ جمشیدیان و پیمان کریمی مشغول بازبینی این آثار هستیم.

جانمی افزود: نتایج مرحله بازبینی، روز 12 یا 13 آبان ماه اعلام خواهد شد و برای برگزاری جشنواره نیز از روز 18 تا 21 آبان ماه برنامه ریزی کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نام تئاترهای راه یافته به مرحله بازبینی سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان به شرح زیر است: ترانه ای برای آیدا به کارگردانی امین پناهی، ظل النساء به کارگردانی شکیبا معقولی، یک اتفاق ساده به کارگردانی مریم کاظمی، سه مونولوگ برای پل به کارگردانی نوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از جشنواره تئاتر اصفهان

آخرین خبرها از جشنواره تئاتر اصفهان