مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:202021-10-31سياسي

برگزاری حضوری تمامی کلاس های دانشجویان از شنبه


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه از شنبه 15 آبان ماه سالجاری تمام کلاس های این دانشگاه به صورت 100درصد حضوری برگزار می شود، گفت: کلاس های مجازی را به صورت محدود در حوزه درس های نظری و عمومی ادامه خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین امید گفت: برنامه راهبردی دوم این دانشگاه به تصویب هیات رییسه رسیده است و از سال 1400 تا سال 1404 ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سند آمایش آموزش عالی مهارتی برای اولین بار در کشور تدوین شد و به زودی رونمایی خواهد شد، گفت: از سوی همه استان ها برنامه پنج ساله درباره سند ارائه شده است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: در برنامه دوم دانشگاه جامع علمی کاربردی بحث ارتقای کیفیت، ارتقای سطح مدرسان، ساماندهی ستادهای استانی دانشگاه و چابک سازی فرایندهای دانشگاه در اولویت قرار گرفته و همچنین بودجه های دانشگاه بر اساس برنامه راهبردی تدوین خواهد شد و مبنای این حرکت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی همچنین از آماده شدن اولین دانشنامه مهارتی کشور که تدوین آن از سه سال قبل شروع شده بود، خبر داد و افزود: رونمایی اولیه آن انجام شده و رونمایی اصلی آن به همراه سند آمایش طی 2 هفته آینده انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حضوری تمامی کلاس های دانشجویان از شنبه

برگزاری حضوری تمامی کلاس های دانشجویان از شنبه