مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-31اقتصادي

فروش لوازم آرایشی دست دوم در یکی از محلات شهر تهران+ فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ چگونگی تولید و خرید و فروش برخی از اقلام مثل وسایل بهداشتی و آرایشی از آنجا که به طور مستقیم با سلامت و زیبایی مردم سر و کار دارد، - فروش لوازم آرایشی دست دوم در یکی از محلات شهر تهران+ فیلم حضور فروشندگان اجناس و کالاهای دست دوم در یکی از محلات قدیمی شهر تهران در روزهای تعطیل با حاشیه های عجیب و قابل تأملی همراه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ چگونگی تولید و خرید و فروش برخی از اقلام مثل وسایل بهداشتی و آرایشی از آنجا که به طور مستقیم با سلامت و زیبایی مردم سر و کار دارد، از حساسیت و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

طی سالهای اخیر بسیاری از لوازم آرایشی موجود در بازار که به مردم عرضه می شوند را اجناسی در برمی گیرند که به طور قاچاق و غیر قانونی از مبادی مختلف به کشور وارد می شوند و در این میان کیفیت بسیاری از این وسایل نیز، کیفیتی پایین و بدون هیچ گونه نشان استانداردی است.

استفاده بسیاری از افراد به ویژه بانوانی که از وسایل بهداشتی و آرایشی متفرقه که نام تجاری معتبر و شناخته شده ای ندارند، آن ها را دچار بیماریهای پوستی متعدد کرده است و در نتیجه هزینه های درمانی گزافی به افراد فوق تحمیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش لوازم آرایشی دست دوم در یکی از محلات شهر تهران+ فیلم

فروش لوازم آرایشی دست دوم در یکی از محلات شهر تهران+ فیلم